vrijdag 13 september 2013

Blogvakantie weer voorbij :)

Na een lange blogpauze eindelijk weer eens een post!!
 
Heb de afgelopen tijd weer nieuwe inspiratie opgedaan en ben behoorlijk
aan het veranderen geslagen in ons huis.  Heerlijk om af en toe de boel weer om
te gooien. Er is wat meer kleur in huis gekomen en heb leuke spullen gekocht op de
brocante markt in Tongeren, onder andere een oude schaal en een metalen plaat met nr. 5
 en drie oude stoeltjes die nu staan te pronken om de eettafel. Op de foto met het taartje
zie je een glimp van een van de stoelen. 



 
 
 
Ik wens iedereen een heel gezellig weekend!!
 
Groetjes Patries
♥ ♥ ♥ 


18 opmerkingen:

Bonjade zei

Oh wat een mooie schaal....en dat bord...ook mooi.
Ja zie een glimp ;)
Maar nog meer zie ik een overheerlijke taart....jammie ;)

Fijn weekend

Lieve groet

Anoniem zei

Welkom terug! Leuk hoe iedereen weer langzaam binnen druppelt. Gezellig!
Je hebt leuke aankopen gedaan in Tongeren. En inderdaad: die taart leidt wat af...hmmm.
liefs, Peetje

Indruk zei

Welkom terug! Ik vind het bord met 5 erop echt super gaaf, prachtig! goede vondsten verder ook. Fijn weekend, Pascale X

Unknown zei

Welkom terug in blogland, gezellig...
Je hebt leuke aankopen gedaan...en die taart..mmm

Fijn Weekend,
Inge, my choice

Home and Lifestyle zei

Gezellig dat je er weer bent en je komt meteen met mooie aanwinsten! Ik vind het bord met nummer 5 ook een plaatje!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

my way of living zei

Leuk dat je er weer bent.
Mooie vondsten heb je.

fijn weekend.

gr. Anita

Huize Kip Kakel zei

jaja.. probeer jij ons je stoelen maar te laten zien.. als we eerst om die verleidelijke taart heen moeten kijken..
Fijn dat je er weer bent, het weer nodigt nu ook weer meer uit om lekker binnen te zijn!
Lieve groet♥

Mirjam zei

Hoi Patries,
Wat een mooie spullen heb je meegebracht van de markt in Tongeren. Prachtge schaal, hou ik van... De plaat met 5 erop is ook heel leuk.
De stoelen vind ik zo leuk, altijd mooi, oude stoelen om een grote tafel...
Maar dan die taart, wat ziet die er heerlijk uit zeg... Zal vast heel goed gesmaakt hebben. Is zeker wel helemaal opgegaan?
Ik wens je een heerlijk weekend,
Lieve groet,
Mirjam

swiid-swiet zei

Leuke dingen om te zien, pastelkleuren zijn ook mooi hoor!
Jij ook een fijn weekend toegewenst.

Alie zei

Fijn dat je weer terug bent, ik ben deze vakantie ook een tijdje gestopt met bloggen, ook wel even lekker hahaha.

Anoniem zei

Hallo Patries,
Fijn dat je er weer bent!
je hebt leuke spullen gekocht.
De taart lijkt me heerlijk en ik kan een stukje van je nieuwe stoel zien!
een mooi weekend!

Lieve groet,
Gerry

hokje zei

Gezellig dat je er weer bent!

Mooie vondsten heb je gedaan.

Fijn weekend.

Els zei

Welkom terug!!
Tongeren blijft leuk om naartoe te gaan. Wij komen ook bijna nooit zonder lege handen thuis :-)

Fijne zondag
X Els

Chrissie en Heidi zei

Welkom terug! Wat een mooie vondsten! Tot blogs weer!

Groetjes, Heidi

Unknown zei

Mooie spullen heb je gescoord. Het nummer vind ik vooral mooi. Groetjes, Annet

THE BLACK BARN zei

MOOI GESTIJLT EN TE GEKKE SPULLEN.

FIJNE DAG,
MIRANDA

Dineke@esatto zei

Gezellig dat je er weer bent! En wat heb je een mooi bord op de kop getikt!

Fijne week!

Dineke

Miriam de Vries zei

Leuk dat je er weer bent, in Blogland! Wat heb je mooie spullen gescoord! Die schaal.. wauw.. die had ik mee kunnen nemen!
En die taart...
ja niet brocante maar.. wat ziet hij er lekker uit!! Zelf gebakken??

Fijne zondag nog!

Groetjes, Miriam
('t Bezige Bijtje)