zaterdag 8 juni 2013

Onder de Linden

Vandaag ben ik gezellig met mijn moeder en mijn zus naar Onder de Linden in
Noordwijk geweest. Deze markt is elk jaar in de Voorstraat en is echt een aanrader!
Ik ben dit jaar weer goed geslaagd en het was deze keer mooi weer :-)
De Voorstraat is ook een mooie locatie voor deze markt want je vindt
er hele mooie panden, echt geweldig. En tussen al het neuzen door was
er natuurlijk tijd voor een cappuccino met een aardbeientaartje!
 

 
 

Op de foto links staan een paar van mijn aankopen.
 
 




 Bij het kraampje van Teyl Uylenspiegel (een hele leuke winkel uit Voorhout) heb ik deze gave Lungo gieter gekocht. Ik twijfelde nog even over de kleur maar deze past toch het mooiste in de tuin. Zeker met de veranderingen die wij nog willen aanbrengen.
 

 
Dit kratje kreeg ik bij de hangmand met witte bloemen,
het was helaas niet de prijs voor die mand, ook niet voor deze gieter ;-)
 
Ik wil graag alle volgers, ook de stille, bedanken voor het volgen van
mijn blog en voor de leuke en lieve reacties op mijn posten ♥
 
Iedereen een heel fijn weekend,
groetjes Patries
♥ ♥ ♥


24 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een mooie straat. Inderdaad geschikt om een markt op te stellen.
Je bent met mooie planten geslaagd Patries! Die zomerbloeiers blijven toch altijd mooi!
Die gieter heb al verschillende keren voorbij zien komen! Het blijft een mooie!
geniet een mooi weekend!

Lieve groet,
Gerry

Unknown zei

De gieter vind ik super, wat een mooi model, ik zou ook voor zwart gaan.
Je planten zijn ook mooi, en wat een mooie locatie!
Geniet van het zonnige weekend.

Groetjes,
Inge, my choice

Willy zei

Mooie planten heb je gekocht. Staat mooi in je tuin.
De hanger met witte bloemen (petunia's?) is erg mooi, ook de foto die je er van maakte.
Groetjes Willy

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

Wat een gezellige tuin heb je. Mooie aankopen gedaan zie ik. Geniet ervan. Fijne zondag nog. Lieve-groetjes, Verie

Marian zei

Prachtige gieter...en jou tuin is weer lekker vrolijk..prachtige hangmand, en ja die zal bet duurder geweest zijn dan de prijs op het kratje :)
De linden stonden er nog een beetje kaal bij vind ik..

Indruk zei

Ik hoor ook altijd vele goede verhalen over die markt. Wij wonen er niet heel erg ver vandaan maar ben er eigenlijk nog nooit geweest. Zie dat de markt er morgen ook nog is dus wie weet. leuk die gieter he? Ik was aan het twijfelen tussen die witte en die zwarte maar de witte vond ik niet echt mooi wit en bovendien zie je het minste op een zwarte. Pascale X

Athomebymy zei

Wat een mooie gieter .. en mooie straatjes waar de markt was !

liefs Petra

Thuis bij Tjits zei

Ohh die gieter, superleuk!! En ik zie ook Cosmea, die wil ik ook nog graag, heb je lekker lang plezier van!
Erg leuke markt en wat een gezellige hoekjes heb je in je tuin.

fijne zondag,
lieve groetjes, Tjits

Mirjam zei

Hoi Patries,
Wat heerlijk om op zo'n zonnige dag op zo'n mooie markt rond te lopen. Noordwijk is voor mij niet zo ver weg, vanuit Nieuw-Vennep, maar ik ben er toch nog nooit geweest. Op deze markt bedoel ik hoor, Noordwijk daar kom ik zo nu en dan nog wel eens...
Je hebt heel leuke spullen gevonden. De zwarte gieter vind ik heel mooi...
Ik wens je een heerlijk weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Unknown zei

Wat een heerlijke locatie en wat een prachtige foto's. Ik ben helemaal verliefd op de gieter, staat heel hoog op mijn wish-list.
Lieve groet,
Henny

little sweet things zei

Oef wat ziet dat er daar gezellig uit, ik heb heel wat gemist!!! Als ik niet zo heel erg snipverkouden was geweest dan waren wij er vandaag ook heen gegaan.
Leuke spullen heb je gekocht en wat is die hanging basket mooi!
Groetjes, Sas

Home and Lifestyle zei

De titel van je post deed mij meteen denken aan de straat, waar ik met manlief vroeger ben gaan samenwonen. We wonen er al jaren niet meer, maar het was een mooi plekje.

Wat gezellig zo'n markt en het zonnige weer was een cadeautje!

Ik wens je een fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

hokje zei

Gezellig om er samen op uit te gaan en je hebt leuke aankopen gedaan! Ook de spullen uit je vorige post zijn erg mooi, wel jammer van de mengkom.

Fijne dag. Lieve groet, Miranda

my way of living zei

Leuke spulletjes heb je gekocht.
En wat een leuke gieter.

fijne zondag.

gr. Anita

Anoniem zei

Ziet er heel gezellig uit die markt in die mooie straat. Dat taartje trouwens ook...mmm!
Wat heb je mooie heldere foto's gemaakt van je tuin! Prachtig! En je gieter...staat ook nog op mijn lijstje...
Liefs, Peetje

Alie zei

Wat een gezellige tuin heb je en die hanging basket is nu al prachtig en de zomer moet nog beginnen.

Mayflower zei

Wat heb je een leuke aankopen gedaan en ohhh...die gieter vind ik helemaal geweldig. Denk ook steeds zal ik deze....en vooral die zwarte....kopen of niet.Sfeervolle tuin heb je.
Fijne week en een lieve groet, Mea

Bij Guusje Thuis zei

Die gieter is zo leuk, zag hem laatst ook en getwijfeld om hem te kopen. Niet gedaan en nu beetje spijt :)

Ús hûs ús thús zei

Wat een prachtige straat is dit. Die oude bomen geven het een heerlijke sfeer. Je hebt ook ontzettend leuke aankopen gedaan. Ik heb de gieter laatst voor het eerst in het echt gezien. Hij is echt prachtig! Je hebt mooie sfeervolle plaatjes gemaakt.
Groetjes van Aleta

Anoniem zei

Ik kom hier nu voor het eerst maar wat een leukerd, jouw blog. Prachtige foto's!! Mooie aankopen ook. Ik ga je vanaf nu volgen!! Leuk!!

Liefs Wendy

Hann¥ zei

Wat een sfeervol straatje daar in Noordwijk zeg en wat een mooie dingen heb je gekocht...
Die gieter vind ik helemaal te gek...en die kleur zou ook de mijne zijn...Gaaf!!
Fijne dag Patries, hier begint na een regenbui de zon alweer te schijnen...al is het nog zwak ;-)
Lieve groet,Hanny

Els zei

Die gieter staat ook op mijn lijstje :-)
Zwart is altijd mooi!!

Fijne zondag
Liefs Els

Sassies Home zei

Die gieter is helemaal geweldig. De zwarte kleur vind ik zo stoer.

Groetjes Saskia

Miriam de Vries zei

Oh, wat een mooie aanwinsten!

En de sfeer op de foto's.. prachtig, het ziet er zo gezellig uit in Noordwijk!

En dat aardbeiengebakje.. Mmmm...!

Groetjes, Miriam