maandag 11 november 2013

♥winters♥warm♥stoer♥

Pas het zitgedeelte van de kamer wat veranderd. De zwarte lijst heb ik boven de bank gehangen en de lamp naast de bank heeft ook een kleine metamorfose gekregen. De poot was zilver en is nu mat zwart en er zit een oude canvas kap op.  Het kussen met het hert heb ik bij de give-away van Els van Vlakbij de Molen gewonnen, past nu helemaal in het sfeertje. Het blauw/groene kussen met stipje heb ik laatst gevonden in Haarlem bij De Schatkamer, een hele leuke winkel. Toch gezellig, een klein beetje kleur!




Deze lampenvoet is ook nieuw.  Doordat hij zwart is wordt het steeds weer wat stoerder
in huis!!


Ik wens iedereen een heel gezellige week!!

Groetjes Patries 
♥ ♥ ♥

25 opmerkingen:

Unknown zei

Ziet er heel knus uit, heerlijk.
Die lampenkap van canvas ziet er ook gaaf uit. Lekker stoer.
Fijne avond!
Lieve groet,
Henny

Home and Lifestyle zei

Dit ziet er sfeervol uit hoor, in deze tijd van het jaar horen kussens er ook helemaal bij. Het kussen met hert is ook een plaatje.

Fijne avond! Lieve groet, Ingrid

Esther zei

Dat zwart is inderdaad mooi. Maar de sfeer is ook lekker licht. Mooi hoor.
Groetjes, Esther

Athomebymy zei

Ik zag een klein beeld en ik kon niet vlug genoeg op je blog zijn ;-)
zo een mooie plaatjes !

Liefs Petra

Chrissie en Heidi zei

Ziet er geweldig uit zo!!!

What's in a day zei

Wat een heerlijk sfeer bij jou, dat zwart is inderdaad stoer, ik heb hier twee zwarte stoelen staan en ik ben er zo blij mee..had ik nooit kunnen denken dat zwart zo mooi zou zijn.

Lieve groetjes, Eefie

Indruk zei

Prachtig en heel sfeervol! Leuke winkel is De Schatkamer he? Ik woon vlakbij Haarlem en als ik in Haarlem ben ga ik er graag even langs. Pascale X

Anoniem zei

Ziet er mooi uit. Grappig hoe zwart het nét wat stoerder maakt en pit geeft. Ik heb laatst ook zwarte fotolijstjes gehaald, terwijl ik vroeger eerder voor wit zou kiezen. En onze hangbanken in de woonkamer zijn ook zwart, ben er nog steeds heel blij mee.
Je zwarte lampenvoet vind ik prachtig!
Liefs, Peetje

Krek wak wou zei

Mooi accent dat groen/blauw! Wat een leuke lampenkap op die zwarte voet...lekker stoer!
Fijne svond!
X Nicole

monique zei

Ziet er gezellig uit. Leuk zo veel kussens op de bank.

Ús hûs ús thús zei

Wat heb je een gezellige woonkamer! Leuk met de zwarte lijst boven je bank. Je zwarte lampen met de stoer kappen zijn ook prachtig!
Groetjes van Aleta

Unknown zei

Wat ziet het er gezellig uit bij je...je kunt nooit genoeg kussens hebben...echte sfeermakers.
Je dadeltak is mooi ingedroogd.
Fijne Week.

Groetjes,
Inge, my choice

my way of living zei

Ik vind het wel mooi een paar zwarte spulletjes bij je.
Het word bij mij ook al donkerder.
Ik vind het hele mooie lampenkappen.

gr. Anita

Een dotje wat zei

Prachtige plaatjes weer, het ziet er allemaal heel gezellig uit... Zo'n mooi huis maakt het najaar veel leuker, lekker binnen genieten! Liefs, Marieke

Anoniem zei

Leuke hoekjes en gezellige sfeer heb je neergezet Patries! Kussens doen ook altijd zo lekker warm aan! Ik vind de lampenkap zo leuk.
Het is genieten binnen nu de dagen grauwer worden.

Lieve groet,
Gerry

Unknown zei

Door de spiegel zie ik dat je ook een muur in een mooie blauwe kleur hebt. Kussens maken het altijd gezellig en je verandert zo ook snel een kleur in huis. Heel gezellig bij jou.

Nermina zei

Altijd leuk als je met kleine veranderingen weer iets nieuws en leuks krijgt in je inrichting...leuk gedaan!

Lilablu Brocante / LilaDoux Bakwaren/Tina zei

Hallo Patries,
Wat ziet je zithoek er gezellig en uitnodigend uit. Leuk ook je zwarte accenten, maakt het lekker stoer! Liefs, Tina

Dineke@esatto zei

Superstoer die canvas kappen, erg mooi!

Lieve groet,
Dineke

Els zei

Ik ben fan van zwart, lekker stoer!!
Ik heb dezelfde kussenhoes op de bank liggen :-)

Fijne middag
X Els

Alie zei

Gezellig hoor. Hier komen er ook steeds meer zwarte items binnensluipen.

Colinda zei

Erg mooie huiskamer heb je! WAt je zegt is helmaal waar; een paar zwarte items of accenten maakt het allemaal lekker stoer.

X Colinda

Unknown zei

Ziet er echt heel mooi uit! Ik hou zelf niet van zwart maar jou kamer ziet er met de zwarte accenten super uit!
Fijn weekend
Bisou,
Wendy

Arja van Garderen fotografie en styling zei

Wauw wat heb je toch een onwijs mooi en sfeervol huis!
X Arja (ons huisje op negen hoog)

Bauke zei

Weer even rondgekeken op je blog. Het zitgedeelte van je woonkamer heeft een erg mooie uitstraling gekregen, en de cottonballs uit je vorige post vind ik erg leuk en sfeervol.

Groetjes Patricia
www.landelijkwonen.info