maandag 21 oktober 2013

Kussen van hoooked zpagetti

 

Een paar maanden geleden ben ik begonnen om een kussenhoes te breien met
Hoooked Zpagetti. Het liep al tegen het einde van de vorige winter dus heb ik het
breiwerkje toen even opzij gelegd. Ga er nu weer mee verder zodat hij straks kan
pronken op mijn bank samen met een andere nieuwe hoes die ik destijds heb gewonnen
via de give-away van Els van Vlak bij de Molen.
Zodra het klaar is laat ik het jullie zien :-)

 



Zoals jullie zien heb ik het roze tafeltje weer veranderd :-)
Vind dit weer wat stoerder!

Groetjes Patries
♥ ♥ ♥


20 opmerkingen:

Anoniem zei

Oh, heerlijk breien, is zo'n rustgevend werkje. Ben benieuwd als het klaar is.
Ik sleep ook altijd met accessoires, is een leuke bezigheid.
Maar dit ziet er ook weer mooi uit!

Lieve groet,
Gerry

Els zei

Mooie foto's!
Ben benieuwd naar het resultaat...wou dat ik ook zo creatief was. Gebreide items geven gelijk zo'n heerlijk winters sfeertje vind ik :-)

Fijne middag
X Els

Thuis bij Tjits zei

Leuk kussen gaat dat worden en zo heerlijk om te breien. En ook heerlijk om je huis zo gezellig te maken.

lieve groet Tjits

Home and Lifestyle zei

Dat wordt vast een prachtig kussen, lekker voor de komende maanden!

Lieve groet, Ingrid

Unknown zei

Mooi dat breien met Zpagetti!!
Ik heb er alleen nog mee gehaakt.. ga dit denk ik ook eens proberen, leuk idee!!

X Laura
inwijkdaarstaateenhuis.blogspot.nl

Indruk zei

ik kan helaas niet haken of breien maar als ik steeds die maaksels zie denk ik dat ik het toch ook echt wil gaan doen. Vooral met dat dikke katoen is zo mooi om te zien. Je tafeltje is stoer met die plank er op. Ik ben dol op de combi met hout. Pascale X

my way of living zei

Je brei werkje ziet er nu al leuk uit.
En je tafeltje vind ik zo leuker.
Je blijft veranderen ik ook kan er niets aan doen.
(doe eigenlijk niets liever ;-) )

gr. Anita

monique zei

Ziet er gezellig uit. Ben benieuwd naar de kussens, nog even door breien.
Leuk dat touw om die pot.
Groetjes monique

What's in a day zei

Hij komt vast af zo voor de winter en het leuke is dat je hem dan zelf gemaakt hebt!!!
Je hoekjes zien er sfeervol uit.

Lieve groet, Eefie

Unknown zei

Veranderen dat doe ik regelmatig...kan soms hele dagen lopen sjouwen, om het dan uiteindelijk weer terug te zetten...hihi..je roze tafeltje is weer lekker gezellig.

Fijne Avond,
Inge, my choice

Mirjam zei

Hoi Patries,
Dit wordt prachtig. Ik heb zelf afgelopen voorjaar een mandje gehaakt van dit dikke garen en ik vond het nog een hele klus. Ik weet niet of breien soepeler gaat, maar het is geen klusje dat je uren achter elkaar volhoudt. Wat zal het straks mooi staan op je bank, met dat andere kussen ernaast...
Ik wens je een heerlijke nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

Anoniem zei

Leuk dat breien. Echt een herfstklusje om dan lekker in de winter er warmpjes bij te zitten.
Je tafeltje ziet er heel leuk uit zo, net wat stoerder. Leuk om dat touw te verwerken om die pot.
Heerlijk toch om de boel weer eens om te gooien. Ben vandaag ook weer lekker bezig geweest...
Liefs, Peetje

Unknown zei

Wat een mooi kleurtje. Ben benieuwd naar hoe het gaat worden. Ik kan helaas niet breien of haken. Wel jammer. Wat een leuk windlicht heb je staan. Groetjes, Nancy

Krek wak wou zei

Kei leuk je roze tafeltje! Ik verander hier ook vaak.....ben dan toch nog niet helemaal tevreden!
Succes met breien!
Fijne avond!
X Nicole

Barbara zei

Met deze Zpagetti is de klus zo geklaard denk ik, ben benieuwd naar het resultaat.

Lieve groet,
B.

PSbyDila.com zei

Mooi dat tafeltje! En in een glazen pot ziet alles er meteen leuk uit. :)

Ús hûs ús thús zei

Heerlijk winterklusje! Ben benieuwd naar het resultaat. Je tafeltje ziet er ook weer super gezellig uit!
Groetjes van Aleta

Unknown zei

Hallo,

Wat een leuke blog heb je!! Helemaal mijn smaak!
De potjes zien er heel leuk uit. Je hebt het erg gezellig.
Je hebt er een volger bij;)
Bisou, Wendy
(http://maison-de-wendy.blogspot.nl/)

Pretty cool stuff zei

Ik kan ècht geen steek breien, maar ik vind het wel erg mooi!!!!

Marie-José zei

Hallo Patries,

Wat een leuke blog heb je, gezellig en ja inderdaad, dezelfde interesses :)
Ik ben nog pas sinds juli aan het bloggen en ben redelijk verslaafd ;) en dus ook nog steeds aan het rondneuzen bij medeblogsters.
Leuk dat ik je gevonden heb :)

lieve groet en fijn weekend, MJ