zondag 14 oktober 2012

Regen en zonneschijn

 
Deze grote witte pompoen gekocht bij het tuincentrum bij ons in de buurt. Staat altijd zo leuk! Heb ook nog een bak witte viooltjes gekocht om de tuin alvast een beetje in winterse stemming te brengen.



Nog even een foto van de cupcakes die mijn dochter gisteren samen met een vriendin gemaakt heeft. Dit zijn dan ook de laatste, de rest is natuurlijk al opgegeten.  Straks lekker de houtkachel aan, een pot thee zetten en een cakeje erbij, heerlijk!!

Fijne zondag!
Patries

5 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Hallo Patries,

Wat leuk da je nu zelf ook een blog begonnen bent, ik vind de naam van je blog erg origineel en veelbelovend, het klinkt als het begin van een sprookje. Ik zag dat jij je als volger hebt aangemeld op mijn blog (je bent bij deze van harte welkom), maar ik zie bij jou die optie nog niet opgenomen in de sidebar. Mocht dat gelukt zijn, laat het dan even weten...dan kom ik mij alsnog bij je aanmelden.

Ik wens je heel veel blogplezier! Lieve groet, Ingrid

Patries zei

Hallo Ingrid, bedankt voor je leuke reactie! Het vinden van een blognaam die nog niet in gebruik is is best lastig maar ik had geluk! Ik moet inderdaad die optie er nog bij zetten, als het gelukt is hoor je het gelijk. Ik volg jou blog al een tijdje en ik vind hem heel mooi en inspirerend! Ik hoop dat mijn blog er te zijner tijd ook zo mooi uitziet :)
Groetjes Patries

monique zei

Ja hoor wat een leuk bericht.
Ziet er leuk uit.

Smaakt naar meer. Vanavond ga ik appeltaart maken.

Home and Lifestyle zei

Het is gelukt hoor :)! Als je een antwoord zoals hierboven geeft, krijgt de ander dat overigens niet door....ik zou dan telkens oo je blog moeten kijken, maar dat is geen doen als je veel blogs volgt. Leuk bedacht van blogger, maar persoonlijk vind ik het niet werken.

Maar vanaf krijg ik je nieuwe posten vanzelf in mijn dashboard, dus ik hoef daar niets meer van te missen. Veel succes.

Lieve groet, Ingrid

Arja van Garderen fotografie en styling zei

Dat ziet er lekker uit die cupcakes!! Leuke blog heb je, ben je nieuwe volger volg je terug?

Groetjes Arja